Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

1. ZWROTY

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 

1.1. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać poprzez:

1.1.1.    pisemnie na adres: ul. Walentego Jędrala 58, 39-400 Tarnobrzeg;

1.1.2.    w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@skinset.pl;

1.2.      Procedura zwrotu

1.2.1. Prosimy przesłać oświadczenie o chęci dokonania zwrotu w wybranej formie podając:

- Imię i Nazwisko

- Dane zwracanego produktu

- Numer zamówienia

- Adres mailowy

- Telefon kontaktowy

- Numer rachunku, na który należy dokonać zwrotu płatności

- Powód zwrotu (Podanie powodu zwrotu nie jest obowiązkowe, jednak pomoże nam to ulepszyć nasze usługi)

1.2.2. Prosimy o wydrukowanie i wypełnienie formularza zwrotu (opcjonalnie) 

1.2.3. Prosimy zapakować produkty w oryginalnym opakowaniu, nieotwarte i nie posiadające śladów użytkowania za pomocą Poczty Polskiej na adres:

Małgorzata Korcik Skinset

Bora-Komorowskiego 56B/12

03-982 Warszawa

1.2.4. Po otrzymaniu przesyłki, zwrócimy Ci pieniądze w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki

1.2.5. Koszty przesyłki zwrotu ponosi sprzedawca. Jeżeli samodzielnie nadałeś przesyłkę, zwrócimy Ci koszty na podstawie dowodu płatności. Jeżeli chcesz, abyśmy zamówili dla Ciebie kuriera, skontaktuj się z nami. 

2.  REKLAMACJE 

Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.Jeżeli zakupiony produkt posiada wady fizyczne, konsument ma prawo zgłosić reklamację.  

2.1. Procedura reklamacji:

Reklamację należy przesłać poprzez:

2.1.1.    pisemnie na adres: ul. Walentego Jędrala 58, 39-400 Tarnobrzeg;

2.1.2.    w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@skinset.pl;

2.2. Prosimy podać niezbędne informacje umożliwiające rozpatrzenie reklamacji

- Imię i Nazwisko

- Dane reklamowanego produktu 

- Numer zamówienia

- Adres mailowy

- Telefon kontaktowy

- Uzasadnienie reklamacji (opis i zdjęcie)

- Preferowaną formę rozliczenia reklamacji (wymiana towaru, zwrot towaru, kupon rabatowy)

2.3. Skontaktujemy się z Tobą niezwłocznie w celu dopełnienia procedury reklamacji

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl